Βρίσκεστε: Αυτοκίνητα | Δοκιμές

HUMMER - H3

Μετά το αμιγώς πολεμικό H1 και το θηριώδες H2, είχε έρθει η ώρα να δημιουργηθεί και το Hummer H3, το μικρότερο και το πιο συμμαζεμένο, σε σχέση βέβαια με τα άλλα δύο.

Η βασική σχεδιαστική φιλοσοφία παρέμεινε αναλλοίωτη, με την ογκώδη εμφάνιση και το τετραγωνισμένο αμάξωμα να δημιουργούν ένα δέος σε όποιον βρεθεί κοντά του. Μία πιο λεπτομερής παρατήρηση όμως θα αναδείξει τις μικρότερες διαστάσεις, οι οποίες ωστόσο ακόμη και στο H3 είναι ιδιαιτέρως σεβαστές.

Στο εσωτερικό οι χώροι, η ποιότητα των υλικών και της κατασκευής, καθώς και η συνολική σχεδίαση, έχουν εξελιχθεί περαιτέρω, προκειμένου να βρίσκονται εντός του πλαισίου του ανταγωνισμού. Αντίθετα η περιμετρική ορατότητα και κυρίως η εργονομία, σαφώς και δεν συγκαταλέγονται στα υπέρ του αυτοκινήτου. Τα μικρά παράθυρα, οι γωνίες του αμαξώματος και τα «τυφλά» σημεία, θα δυσκολέψουν αρκετά τον οδηγό, ειδικά εντός πόλης. Η εντελώς λαθεμένη τοποθέτηση του χειριστηρίου των υαλοκαθαριστήρων, κόβει πραγματικά πολλούς πόντους από την εργονομία, αφού η χρήση τους απαιτεί από τον οδηγό να αφήνει το χέρι από το τιμόνι, κάτι δύσκολο αλλά και επικίνδυνο, ειδικά στις εκτός δρόμου καταστάσεις.

Και όταν λέμε εκτός δρόμου καταστάσεις, εννοούμε ό,τι εμπόδιο μπορείτε να βάλετε με το μυαλό σας. Χιόνια, λάσπες, ποτάμια, ό,τι και αν φανταστείτε, το Hummer θα τα ξεπεράσει με χαρακτηριστική ευκολία. Οι θηριώδεις τροχοί, η μόνιμη τετρακίνηση με τις πολλές επιπλέον επιλογές, η ροπή του κινητήρα και η μεγάλη άρθρωση των αναρτήσεων, καθιστούν το H3 ικανό να ξεπεράσει τα πάντα. Το σημαντικό όμως δεν είναι το ότι θα περάσει όλα τα εμπόδια, αλλά το ότι θα καταφέρει να μεταδώσει αυτή την αίσθηση και στον οδηγό, αποδεικνύοντας συνεχώς τις σχεδόν ανεξάντλητες εκτός δρόμου ικανότητες που έχει.

Αντίθετα, στην άσφαλτο τα 2200 κιλά δυσκολεύουν τη μετακίνηση, αφού το τεσσάρι αυτόματο κιβώτιο είναι προφανώς παρωχημένο και αδυνατεί να αντεπεξέλθει με επιτυχία στο καθήκον του. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι θα αρχίσουν να γίνονται αισθητοί μόνο όταν η ταχύτητα ανέβει αρκετά, ενώ τότε αισθητή γίνεται και η αύξηση της κατανάλωσης. Τα 3500 κυβικά και τα 220 άλογα θα ήταν άκρως ικανοποιητικά αν είχαν την ανάλογη βοήθεια από το κιβώτιο ταχυτήτων. Όσο για τα φρένα αποδείχθηκαν αποτελεσματικά, παρά το ιδιαιτέρως δύσκολο έργο της ακινητοποίησης ενός τέτοιου όγκου.

Με μια ματιά :
Τα 60.000 ευρώ που κοστίζει τα Hummer H3 είναι ένα λογικό ποσό, μόνο στην περίπτωση που η αγορά του γίνει απολύτως συνειδητοποιημένα. Μόνο στην περίπτωση που ο αγοραστής του το χρησιμοποιήσει αναλόγως των δυνατοτήτων του και το απολαύσει σε κάθε είδους εκτός δρόμου διαδρομή. Από τις ξεχωριστές, χιονισμένες και λασπωμένες βουνοκορφές, μέχρι τις απάτητες, μοναδικές ερημικές παραλίες.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας : 3500 κ.εκ.
Ιπποδύναμη : 220 Ίπποι
0-100 km/h : 11,2 δευτ.
Τελ.Ταχύτητα : 160 χλμ./ώρα
  • Λογικές διαστάσεις σε σχέση με το H2
  • Εκτός δρόμου ικανότητες
  • Αίσθηση οδήγησης
  • Ξεχωριστή προσωπικότητα
  • Τεσσάρι αυτόματο κιβώτιο
  • Κατανάλωση
  • Περιμετρική ορατότητα
  • Δείτε Επίσης :
    FORD B-MAX 1.0 ECOBOOST
    Το B-Max της Ford μπορεί να είναι η ....
    FIAT 500L
    Η αρκετά μεγάλη απήχηση που είχε η αναβίωση ....
    FORD FOCUS ST
    Η παρουσίαση της νέας γενιάς Focus, δεν θα ....
    MITSUBISHI LANCER SPORTBACK 1.6
     Η πεντάθυρη έκδοση του Lancer είναι αναμφίβολα πιο ....
    Ολοκαίνουργιο Ford Fiesta ST 182 PS
    Η οδήγηση στους ορεινούς δρόμους της Νότιας Γαλλίας ....
    VOLVO V40 D2
    Σχεδιαστικά το V40 συνεχίζει επάξια αυτό που η ....
    AUDI A5 SPORTBACK 1.8 TFSI
    O τίτλος της δοκιμής του Audi A5 Sportback, ....
    PEUGEOT 508 HDi
    Η πετρελαιοκίνητη έκδοση προφανώς και δεν διαφέρει σχεδιαστικά ....
    HONDA CIVIC 1.4
    Όταν είχε παρουσιαστεί το Civic της προηγούμενης γενιάς, ....
    NISSAN JUKE 1.6 4x2
    Αναμφίβολα η εμφάνιση του Nissan Juke είναι ότι ....
    Από τον ίδιο κατασκευαστή :
    HUMMER H3
    Βόλτα στα λασπωμένα νταμάρια παρέα με το heavy metal ....